کرمان _ استاندار کرمان به مناسبت آغاز بزرگداشت هفته مبارزه با مواد مخدر پیام صادر کرد.
متن پیام به شرح زیر است:
«بهنام خدا»
هفته مبارزه با مواد مخدر بیانگر عزم ملی در امر کاهش عرضه و مصرف مواد مخدر و مبارزه با قاچاق آن و همچنین فرصتی ارزشمند برای فرهنگسازی و آگاهیبخشی درباره اثرات منفی مواد مخدر و اهمیت مقابله با این بحران است.
استان کرمان به دلیل موقعیت راهبردی خود در جنوب شرق کشور، یکی از مهمترین مناطق در تأمین امنیت، مبارزه با قاچاق مواد مخدر و کنترل مسیرهای ترانزیتی محسوب میشود؛ از اینرو تلاشها و مجاهدتهای خستگیناپذیر همه نیروهای خدوم و ایثارگر مقابله با قاچاق مواد مخدر در استان کرمان، ستودنی و شایسته قدردانی است.
با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام مبارزه با مواد مخدر، تلاشهای ارزشمند تمامی دستگاهها، سازمانهای مردم نهاد و فعالان عرصه پیشگیری، درمان و مبارزه با مواد مخدر استان کرمان را ارج نهاده و امیدوارم با همبستگی و مشارکت عمومی، بتوانیم گامهای موثری در مسیر حفظ سلامت و امنیت جامعه و کاهش آسیبها برداریم تا آیندهای روشنتر و پویاتر برای این دیار رقم زنیم.
محمدعلی طالبی
استاندار کرمان
انتهای پیام/
