اصفهان_ مهدی جمالی نژاد استاندار اصفهان به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر پیام صادر کرد.
متن پیام بدین شرح می باشد:
بسمالله الرحمن الرحیم
پنجم تیرماه، روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، یادآور ضرورت همافزایی همه دستگاههای اجرایی، نهادهای فرهنگی، خانوادهها و آحاد جامعه برای مقابله با یکی از مهمترین آسیبهای اجتماعی و صیانت از سلامت، امنیت و آینده نسلهای امروز و فردا است.
مواد مخدر، تهدیدی جدی برای بنیان خانواده، سرمایه انسانی و توسعه پایدار جوامع به شمار میرود و مقابله مؤثر با آن، مستلزم ارتقای آگاهی عمومی، گسترش اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه، حمایت از درمان و بازتوانی افراد درگیر و برخورد قاطع با شبکههای قاچاق و توزیع این بلای خانمانسوز است.
استان اصفهان با بهرهگیری از ظرفیت ارزشمند دستگاههای اجرایی، نیروهای انتظامی و امنیتی، مجموعه قضایی، سازمانهای مردمنهاد و مشارکت آگاهانه مردم، عزم خود را برای پیشگیری، کنترل و کاهش آسیبهای ناشی از اعتیاد به کار گرفته و این مسیر را با جدیت دنبال خواهد کرد.
اینجانب ضمن گرامیداشت پنجم تیرماه، روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، از تلاشهای صادقانه و شبانهروزی تمامی دستاندرکاران عرصه پیشگیری، درمان، مقابله و صیانت اجتماعی قدردانی کرده و امیدوارم با تقویت فرهنگ مسئولیتپذیری، افزایش مشارکت اجتماعی و همدلی همه اقشار جامعه، شاهد ایرانی سالمتر، پویاتر و عاری از آسیبهای ناشی از مواد مخدر باشیم.
مهدی جمالی نژاد
استاندار اصفهان
انتهای پیام/
