گلستان _ علی اصغرطهماسبی در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد استان با قدردانی از همافزایی نهادهای مختلف برای دستیابی به این رتبه بر اجرای برنامههای پیشگیری از اعتیاد تاکید کرد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان گلستان افزود: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان برای پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان وظیفههایی را برای دستگاههای مختلف مشخص کردیم.
وی ابراز کرد: از آغاز سال تا کنون ۱ هزار و ۳۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شد.
حسینی خاطرنشان کرد: این میزان کشفیات افزایش ۳۲ درصدی را نشان میدهد.
انتهای پیام/
