• امروز : سه شنبه - ۲۶ خرداد - ۱۴۰۵
  • برابر با : 1 - محرم - 1448
  • برابر با : Tuesday - 16 June - 2026
کل پست ها: 77842اخبار امروز : 16
9

نمایشگاه گرافیک علیه مواد مخدر افتتاح شد

  • کد خبر : 115389
  • ۲۳ شهریور ۱۴۰۴ - ۷:۲۰
نمایشگاه گرافیک علیه مواد مخدر افتتاح شد
با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان نمایشگاه گرافیک علیه مواد مخدر افتتاح شد.

اصفهان-در این نمایشگاه که با حضور مدیرکل  دفتر اجتماعی،  معاون هنری و سینمایی و مسئول روابط عمومی اداره  کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی،  رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه و جمعی از هنرمندان استان برگزار شد. 

روزبه حبیبیان مدیرعامل انجمن گرافیک استان کرمانشاه در خصوص ابن نمایشگاه گفت : در این نمایشگاه ۲۲ اثر گرافیکی در خصوص اعتیاد به نمایش گذاشته شده است. 

حبیبیان افزود : این آثار حاصل برگزاری ۵ کارگاه بوده است و و برای خلق این آثار تلاش هنرمندان ستودنی بود. 

نمایشگاه هنری گرافیک علیه اعتیاد از تاریخ ۲۲ لغایت ۲۶ شهریور در نگارخانه میرزامحمدرضا کلهر دایر می باشد.

لینک کوتاه : https://news.dchq.ir/3/?p=115389

برچسب ها