محمدمهدی اسماعیلی در گفتگو با روابط عمومی ستاد مبارز با موادمخدر گفت: به دلیل تغییر ذائقه مخاطبین در فضای مجازی و لزوم تولید و انتشار محتوا با زمان کوتاه و همچنین اهمیت تاثیرگذاری محتواهای کوتاه مدت بر این کاربران، جلسهای با حضور دکتر محمد جمالو معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکتهای مردمی ستاد، حیدری مدیر تولید محتوای “آپارات”، محمودیان مدیر مجموعهی رسانهای “پُرتره” و ابراهیمینیک مدیر مجموعه “دات استودیو” برای تولید این نوع محتواها برگزار شد.
وی افزود: مدعوین در این جلسه با رسالت ستاد در امر پیشگیری از گرایش به مصرف مواد مخدر، اهداف و اولویتها آشنا شدند و در ادامه هر کدام از مجموعههای تولید محتوا به معرفی و نمایش محتواهای خود از قبیل فیلم کوتاه، مستند، نماهنگ، ساخت برنامههای تلویزیونی و سریال پرداختند.
مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد ادامه داد: با توجه به محتواهای تولیدی، مقرر شد مجموعههایی که مخاطب میلیونی دارند؛ ابتدا با اولویتها و محتواهای پیشگیرانه در حوزه پیشگیری اولیه از اعتیاد آشنا شده و بر اساس رسالت و مسئولیت اجتماعی خود، محتواهایی برگرفته از پیام های پیشگیرانه ستاد تولید کنند.
بر این اساس، تعامل انجام شده منتج به برگزاری کمپین هایی در حوزه فرهنگسازی و پیشگیری از مصرف موادمخدر برای ستاد خواهد شد.
وی افزود: این امر باعث جذب حداکثری مخاطبان اصلی فضای مجازی، جوانان و نوجوانان خواهد شد و انشاءالله آموزشهای تاثیرگذار در کوتاهترین زمان با حداکثر بازدید همراه خواهد شد.
مشارکت تولیدکنندگان محتوای فضای مجازی در حوزه پیشگیری از اعتیاد
مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر از مشارکت و همراهی تولیدکنندگان محتوای فضای مجازی در حوزه پیشگیری از اعتیاد خبر داد.
لینک کوتاه : https://news.dchq.ir/3/?p=75023
- ارسال توسط : حسنی
- منبع : روابط عمومی ستاد مبارز با موادمخدر
- 483 بازدید
- بدون دیدگاه