محمدمهدی اسماعیلی در این رابطه گفت: با توجه به اهمیت استفاده از ظرفیت تمامی بسترهای ارتباطی با عموم جامعه و همچنین اهمیت بیبدیل فضای مجازی در توسعه مداخلات معطوف به حوزه پیشگیری همگانی از گرایش به مصرف مواد مخدر و بهروزرسانی خدمات ارایه شده به آحاد جامعه در حوزه مبارزه با مواد مخدر، از مرکز خط ملی اعتیاد توسط کارشناسان ستاد انجام شد.
وی افزود: این مرکز که در قالب تفاهمنامه با سازمان بهزیستی کشور و با حمایت ستاد دایر شده است بر بستر شماره تلفن ۰۹۶۲۸ نسبت به ارایهی خدمات مشاوره به مراجعین مختلف اقدام می کند، آخرین آمار حاکی از تماس سالانه، قریب به نیم میلیون نفر به تلفن مذکور میباشد.
مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد بیان داشت: در این بازدید امکان پیاده سازی چندین فناوری جدید، از جمله “انطباق برخط با نقشه” با هدف هوشمند شدن معرفی مراکز درمانی نزدیک به تماس گیرندگان؛ “سیستم روترینگ” به منظور ارجاع مستقیم موارد مربوط به اورژانس اجتماعی، صدای مشاور و فوریتهای پلیسی؛ “میز کمک” به منظور ارایه خدمات توسط اپراتورهای غیرحضوری و چندین فناوری دیگر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
تماس سالانه نیم میلیون نفر با سامانه خط ملی مشاوره اعتیاد
مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با موادمخدر از تماس سالانه نیم میلیون نفر با سامانه خط ملی مشاوره اعتیاد خبر داد.
لینک کوتاه : https://news.dchq.ir/3/?p=74028
- ارسال توسط : حسنی
- منبع : روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر
- 364 بازدید
- بدون دیدگاه