رییس سازمان بهزیستی کشور از آغاز اجرای فاز نخست طرح کارزار رسانه ای ماده اعتیاد آور شیشه با هدف ارتقا آگاهی خانواده ها از مصرف تفننی مواد اعتیاد آور صنعتی و سنتی خبرداد.
به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان بهزیستی ، همایون هاشمی گفت : فاز نخست این طرح از دیروز در فرودگاه ها و ترمینال ها به اجرا در آمد.
وی ادامه داد: فاز اول طرح کارزار رسانه ای شیشه در قالب ارایه اطلاعاتی به صورت بروشور و لوح فشرده (سی دی ) در فرودگاه ها و ترمینال ها اجرایی شده است که فاز دوم تحت عنوان طرح نوروزی شکوفه، ۱۳ فروردین اجرایی خواهد شد.
وی با بیان اینکه اجرای طرح کارزار رسانه ای در مبادی ورودی و خروجی استان ها و شهرستان ها در فروردین ۹۲ عملیاتی شد اظهارداشت : اجرای این طرح نتایج خوبی داشت بنابراین با توجه به استقبال خانواده ها از طرح، سازمان بهزیستی بر آن شد تا این طرح را در نوروز ۹۳ نیز اجرایی کند.
منبع خبر: ایرنا ۹۳٫۱٫۴