مديركل روابط بين الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر و رايزن سياسي سفارت ژاپن در تهران در زمينه مبارزه با مواد مخدر بحث و گفتگو كردند.
به گزارش روابط عمومي ستاد مبارزه با مواد مخدر، محمود بيات مديركل دفتر روابط بين الملل با هيداكي آداچي رايزن سياسي سفارت ژاپن در تهران در محل اين ستاد ملاقات كرد.
در اين ملاقات كه دبير اول و رئيس بخش همكاريهاي اقتصادي سفارت ژاپن در تهران نيز حضور داشتند، راههاي ارتقاء همكاريهاي دو كشور در زمينه مبارزه با مواد مخدر از جمله تامين بخشي از تجهيزات مورد نياز دستگاههاي مقابلهاي مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
گفتني است؛ ژاپن از جمله كشورهايي است كه در قالب همكاريهاي جمهوري اسلامي ايران و دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم ملل متحد (UNODC) به پروژههاي مرتبط با مواد مخدر كمك مالي ميكند.
منبع: روابط عمومي ستاد مبارزه با مواد مخدر۹۵٫۰۸٫۰۴