• امروز : چهارشنبه - ۳ تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : 9 - محرم - 1448
  • برابر با : Wednesday - 24 June - 2026
کل پست ها: 77956اخبار امروز : 0
7

کشف بیش از نیم تن تریاک و هروئین در بندرعباس و میناب

  • کد خبر : 31386
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش ماموران انتظامی ، بیش از نیم تن تریاک وهروئین در شهرستان های میناب و بندرعباس ظرف۴۸ ساعت گذشته کشف شد. به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ علی اصغر خرم روی روز شنبه به خبرنگاران اظهار داشت: مواد مخدر کشف شده شامل ۵۷۴ کیلوگرم تریاک و دو کیلو هرویین است.وی […]

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش ماموران انتظامی ، بیش از نیم تن تریاک وهروئین در شهرستان های میناب و بندرعباس ظرف۴۸ ساعت گذشته کشف شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ علی اصغر خرم روی روز شنبه به خبرنگاران اظهار داشت: مواد مخدر کشف شده شامل ۵۷۴ کیلوگرم تریاک و دو کیلو هرویین است.

وی خاطرنشان کرد: درهمین راستا شش دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل مواد مخدر شناسایی و توقیف و۹ نفرازقاچاقچیان نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ خرم روی تاکید کرد: اقدامات مقابله ای با پدیده شوم مواد مخدر همه جانبه بوده و از شهروندان درخواست می شود هر گونه ناهنجاری و موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ گزارش دهند.

منبع: ايرنا ۹۵٫۰۷٫۰۳ 

لینک کوتاه : https://news.dchq.ir/3/?p=31386

برچسب ها