• امروز : پنج شنبه - ۴ تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : 10 - محرم - 1448
  • برابر با : Thursday - 25 June - 2026
کل پست ها: 77970اخبار امروز : 0
4

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران: اتمام ساخت کمپ سعیدآباد تا ۱۰ روز آینده و تحویل آن به بهزیستی

  • کد خبر : 31027
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از اتمام ساخت کمپ سعیدآباد طی ۱۰ روز آینده خبر داد. به گزارش ایسنا، رضا قدیمی گفت:طی ماه های گذشته اقدامات مربوط به ساخت ۲کمپ ترک اعتیاد در دستور کار قرار گرفت که یکی از آن ها کمپ منطقه ۲۱ و دیگری کمپ سعیدآباد است. وی با اشاره به […]

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از اتمام ساخت کمپ سعیدآباد طی ۱۰ روز آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، رضا قدیمی گفت:طی ماه های گذشته اقدامات مربوط به ساخت ۲کمپ ترک اعتیاد در دستور کار قرار گرفت که یکی از آن ها کمپ منطقه ۲۱ و دیگری کمپ سعیدآباد است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت کمپ سعیدآباد عنوان کرد: در حال حاضر اقدامات نهایی مربوط به این کمپ در دست انجام است و تا ۱۰ روز دیگر کمپ سعیدآباد تکمیل می‌شود.

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران افزود: از آن جا که بحث درمان اعتیاد کاملاً تخصصی است و شهرداری در این زمینه مسئولیت قانونی ندارد، هرگونه مشکل و مانع در خصوص واگذاری کمپ سعیدآباد رفع شد و این کمپ پس از تکمیل تحویل بهزیستی داده می شود. از این رو مسئولیت انتخاب پیمانکار و شروع به کار با مسئولان بهزیستی است.

بر اساس گزارش سایت شهرنوشت، قدیمی با بیان اینکه شهرداری مسئولیت تأمین بخشی از زیرساخت‌های درمان اعتیاد را برعهده دارد، تصریح کرد: علاوه بر کمپ سعیدآباد کمپ دیگری در منطقه ۲۱ در دست ساخت است که در آینده شاهد تکمیل آن خواهیم بود.

منبع خبر: ايسنا ۹۵٫۰۶٫۲۰

لینک کوتاه : https://news.dchq.ir/3/?p=31027

برچسب ها