• امروز : پنج شنبه - ۴ تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : 10 - محرم - 1448
  • برابر با : Thursday - 25 June - 2026
کل پست ها: 77970اخبار امروز : 0
6

انتقاد بخش غیردولتی به بیمه درمان معتادان

  • کد خبر : 31000
  • ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷

مدیرعامل جمعیت تولد دوباره با اشاره به بیمه درمان معتادان گفت: این بیمه نیست، یارانه است؛ وزرارت رفاه پول را گرفته و کاری نمی‌کند. به گزارش ایسنا، عباس دیلمی زاده در حاشیه افتتاح اولین مرکز مدل طبی زنان و زنان باردار مصرف کننده مواد مخدر در جمع خبرنگاران ادامه داد: اعتیاد بیماری است و اگر […]

مدیرعامل جمعیت تولد دوباره با اشاره به بیمه درمان معتادان گفت: این بیمه نیست، یارانه است؛ وزرارت رفاه پول را گرفته و کاری نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، عباس دیلمی زاده در حاشیه افتتاح اولین مرکز مدل طبی زنان و زنان باردار مصرف کننده مواد مخدر در جمع خبرنگاران ادامه داد: اعتیاد بیماری است و اگر قرار است بودجه‌ای به آن اختصاص داده شود باید به بهزیستی یا وزارت بهداشت پرداخت شود، چرا ما باید فرانشیز پرداخت کنیم.؟

وی تصریح کرد:‌ این مکانیزم باید به بیمه تبدیل شود و قانون نیز وزارت رفاه را مکلف کرده درمان اعتیاد را مشمول بیمه کند.

مدیرعامل جمعیت تولد دوباره همچنین خاطرنشان کرد: بخش خصوصی تا به حال یک ریال نیز بابت بیمه درمان معتادان دریافت نکرده است.

منبع خبر: ايسنا ۹۵٫۰۶٫۱۷

لینک کوتاه : https://news.dchq.ir/3/?p=31000

برچسب ها