• امروز : پنج شنبه - ۴ تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : 10 - محرم - 1448
  • برابر با : Thursday - 25 June - 2026
کل پست ها: 77970اخبار امروز : 0
6

فرمانده نیروی انتظامی: افزایش ۲۰درصدی کشفیات مواد مخدر در پنج ماهه امسال

  • کد خبر : 30763
  • ۰۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳

فرمانده نیروی انتظامی از افزایش ۲۰ درصدی کشفیات مواد مخدر طی پنج ماهه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد و گفت: ۷۰ درصد این کشفیات در مرزهای شرقی کشور کشف شده است.به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرمانده قدیم و جدید منطقه […]

فرمانده نیروی انتظامی از افزایش ۲۰ درصدی کشفیات مواد مخدر طی پنج ماهه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد و گفت: ۷۰ درصد این کشفیات در مرزهای شرقی کشور کشف شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرمانده قدیم و جدید منطقه آزاد کیش در جمع خبرنگاران از افزایش ۲۰ درصدی کشفیات مواد مخدر طی پنج ماهه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد و گفت: ۷۰ درصد این کشفیات در مرزهای شرقی کشور بدست آمده که حاصل اقدامات پیشگیرانه مأموران نیروی انتظامی در سطح کشور است.

وی با تأکید بر اینکه خوشبختانه امنیت خوبی در مرزهای جمهوری اسلامی ایران وجود دارد تصریح کرد: اگر تحرکی در مرزهای ایران اسلامی صورت پذیرد قبل از اینکه به نتیجه برسد، توسط عوامل انتظامی و امنیتی خنثی می شود.

فرمانده ناجا در ادامه از آمادگی پلیس برای تأمین امنیت و حفاظت گردشگران در مناطق گردشگری خبر داد و گفت: تلاش می کنیم تا گردشگران در امنیت، آسایش و آرامش از مناطق گردشگری و سیاحتی کشورمان بازدید کنند.

منبع خبر: دانشجو ۹۵٫۰۶٫۰۹

لینک کوتاه : https://news.dchq.ir/3/?p=30763

برچسب ها