به گزارش روابط عمومی ستاد مبارزه با موادمخدر؛ اکبر بهنامجو؛ استاندار قم در پیامی از دکتر حسین ذوالفقاری؛ نماینده رئیسجمهور و دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر بابت مساعدت و پشتیبانی از استان قم در دوران جنگ تحمیلی سوم تقدیر کرد.
در این پیام آمده است:
بدین وسیله مراتب سپاس و قدردانی صمیمانه خود و اعضای شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان قم را از حمایتها، مساعدتها و همکاریهای ارزشمند جنابعالی در مقطع حساس و سرنوشتساز جنگ تحمیلی سوم ابراز میدارم.
بیتردید تدابیر مؤثر در نگاه مسئولانه حضرتعالی در پشتیبانی از استان در راستای تخصیص و واگذاری فوری خودروهای امانی به دستگاههای کاشف استان که تمام مراحل قانونی و تشریفات اداری مربوطه با رعایت کامل ضوابط و مقررات انجام پذیرفت؛ نقش بسزایی در استمرار مأموریتها، ارتقای آمادگی عملیاتی و حفظ انسجام اقدامات مقابلهای در حوزه مبارزه با موادمخدر ایفا خواهد کرد.
این همکاریهای ارزشمند، جلوهای روشن از تعهد، درایت و رویکرد راهبردی جنابعالی در حمایت از مأموریتهای ملی و استانی بوده و شایسته بالاترین مراتب تقدیر و امتنان است.
همچنین لازم میدانم از تلاشها و پیگیریهای حجتالسلام و المسلمین جناب آقای ابراهیم محمدی؛ دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر و همکاران محترم آن دبیرخانه که با اهتمام ویژه ضمینه تحقق و اجرای این اقدامات مؤثر را فراهم آوردهاند، صمیمانه قدردانی نمایم.
از درگاه خداوند متعال، دوام و توفیقات، سلامتی و سربلندی جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق اهداف متعالی کشور مسئلت دارم.
انتهای پیام/
