فرمانده انتظامی میاندوآب از کشف بیش از ۵۰ هزار قرص غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان یزد در بازدید از مؤسسه اجتماعی «صبوران همدل»، بر ضرورت اجرای برنامههای آموزشی و مهارتی برای نوجوانان و توسعه همکاریهای مشترک بین نهادهای دولتی و مردمی جهت کاهش آسیبهای اجتماعی تأکید کرد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان با تأکید بر ضرورت راهاندازی هرچه سریعتر کمپ ماده ۱۶ گفت: افزایش سرقتهای خرد، محدودیت ظرفیت زندان و گسترش آسیبهای اجتماعی، تسریع در صدور مجوز و بهرهبرداری از این مرکز را به یک ضرورت جدی برای شهرستان تبدیل کرده است.
رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اوز با تأکید بر ضرورت گسترش اقدامات پیشگیرانه در برابر آسیبهای ناشی از مواد مخدر، خواستار بهرهگیری از ظرفیت خانوادهها، مدارس، رسانهها و دستگاههای اجرایی برای آگاهسازی نسل جوان شد و گفت: پیشگیری، مؤثرترین و کمهزینهترین راهکار مقابله با اعتیاد و آسیبهای اجتماعی است.
کارگاه تخصصی توانمندسازی کارکنان اداری، مدیران و مشاوران مدارس قطب زاهدان با هدف ارتقای آگاهی و آموزش روشهای پیشگیرانه در برابر مواد مخدر نوپدید، برگزار شد.
دومین نشست کمیته تخصصی فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم در سال ۱۴۰۵، به میزبانی اداره کل بهزیستی استان قم برگزار شد.
فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا از دستگیری ۱۸ خردهفروش مواد مخدر و جمعآوری ۲۵ معتاد متجاهر در اجرای یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه از جمعآوری ۳۰ معتاد متجاهر از سطح معابر در جریان اجرای طرح ۴۸ ساعته برخورد با توزیعکنندگان موادمخدر و مجرمان متواری خبر داد.
اولین جلسه کمیته توسعه مشارکت های مردمی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان به ریاست باقری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و با حضور مرادی سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان و نمایندگان دستگاههای عضو برگزار شد.
جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از کشف ۶۲ کیلوگرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی زن در شهریار خبر داد.